Sunday, September 16, 2012

Gezelim Görelim - Kaş 1

Bu seneki yaz tatilimi Kaş' ta geçirdim ve geçirdiğim en güzel tatillerden biri oldu diyebilirim. Ailemle beraber gittiğim bu tatilde huzur, bol bol dinlenebileceğim, tertemiz berrak sularda yüzebileceğim, güneşte bronzlaşabileceğim, tarihi yerleri gezebileceğim bir tatil istiyordum ve tam istediğim gibi oldu. Kaş'ın gece eğlencesi çok istediğim gibi olmasa da herşeyiyle 10 numara yinede. Gece kulüpleri biraz yetersiz kalmış ama Kaş gibi bir yerde de daha fazlası ağır kaçabilir :). Abimin djlik yaptığı Red Point barı da olmasa ne yapardım bilmem :).

İlk saydıklarım benim için daha önemli olduğundan, bana göre Kaş muhteşem ve Cennetten bir köşe sanki :). Eğer bu saydıklarım sizin için de geçerli ise mutlaka ve mutlaka gidip güzel bir tatil yapmalısınız. Benden söylemesi :). Bu arada oradaki dalgıç turları, Tarihi turları, Üçağız köyü turlarını tatilinize dahil etmeyi unutmayınız.

Şimdi Kaş'ta çektiğim birkaç kareyi paylaşıyorum. Bakalım beğenecekmisiniz? :)


































































Abim ve ben :)










































Red Point Kaş



 Üçağız köyü, Kale köy ve diğer mekanlarda çektiğim fotoğrafları en kısa zamanda bloguma koyacağım. Merak edenler beni takip edin ;).



No comments:

Post a Comment