Friday, September 7, 2012

Düğüne 1 kala..

Sevgili takipçilerim,

Büyük gün geliyor.. Yarın evleniyorum. 1-2 saat sonra da İzmir'deki evimizden müstakbel eşim beni almaya gelecek ve Çeşme'ye gideceğiz. Evde bir koşturmacadır gidiyor, ancak ben bir köşeye çekilmiş ve sizlerle heyecanımı paylaşayım istiyorum.

Sabah kalktığımda bu evdeki son bekar günüm olduğunu farkettim. Başladım yine ben evlenmekten vazgeçtim demeye ;) Aslında bir bekar günüm daha kaldı, onu da Çeşme'deki evimizde geçireceğim.

Bu gece son bir ayın aksine erken yatmayı, sabah da erkenden kalkmayı planlıyorum. Sonra düğünümüzün yapılacağı otele gidip, saçımı ve makyajımı yaptıracağım.. 4e kadar hazırlıklarımız bittikten sonra fotoğraf çekileceğiz. Nikah saatini bekleyene kadar da arkadaşlarımızla heyecanımızı atmaya çalışacağız

veeee saat 7:30ta gelen misafirlerimizden sonra saat 8 gibi nikahımız kıyılacak. İşte bu anı düşündükçe karnıma ağrılar giriyor ve gerisini hayal etmeye devam edemiyorum ;)))

Düğünümüz Çeşme Ilıca Otelde olacak ve meteoroloji yarınki çeşme rüzgar durumunu 38 km olarak gösteriyor. Donucaz donucaaaazzz.. Şuan tüm detayları, yapılacakları bırakmış sadece havanın güzel olması için dua ediyorum.. Saçımı da mecburen hava şartlarına göre değiştirdim. Bakalım nasıl olacak..

İçerden beni çağırıyorlar bu nedenle uzatmayayım..

Düğünden sonra bir hafta boyunca buralarda olamayacağım. Küçük bir Roma, İbiza, Barcelona turumuzdan sonra önümüzdeki pazartesi İzmir'e dönmüş olacağız. Sonrasında hem düğün detaylarını, hem balayımızda gezdiğimiz yerlerle ilgili bilgileri sizlerle paylaşacağım..

Kendinize iyi bakın.

Herşeyin mükemmel geçmesi için bize dua edin..

No comments:

Post a Comment